Dragi korisnici,

na repozitoriju DABAR - FMTU možete pronaći digitalizirane naslove. Broj naslova će se povećavati stoga pratite naše obavijesti na stranici od Knjižnice. 

Neki od dostupni naslovi su Trendovi u prehraniKontroling : priručnik za vježbe i seminareKoncepcija i strategija razvoja u turizmu : sustav i poslovna politikaKlimatske promjene i turizamGospodarenje energijom u turizmu te Menadžment turističke organizacije i destinacije.

Cjelokupan popis monografija/knjiga na DABRU.

Podsjećamo da za većinu naslova (posebice ocjenskih) koji su na DABRU morate biti logirani elektroničkim podacima.

 

Poštovani korisnici,

od 29.3.2021. knjižnica će biti otvorena od 8-17h za korisnike. 

Molimo da posuđene knjige produžite na vrijeme (telefonski / mailom) ili vratite u predviđenom roku. Naplatu zakasnine nećemo vršiti. 

Knjižničnu građu možete vratiti i poštom na adresu: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu - Knjižnica, Primorska 46 p.p. 97, 51410 Opatija.

Također, ako niste umogućnosti doći podići literaturu mi Vam možemo poslati poštom.

 

Podsjećamo i na pravila boravka u knjižnici:

Kako bi se smanjio broj ulazaka u prostor Knjižnice, korisnicima se preporučuje provjeriti dostupnost željene građe u katalogu Knjižnice

Obvezna je dezinfekcija ruku nakon ulaza u Knjižnicu. Obvezno je pridržavati se propisane distance od 2 metra.

Radi moguće potrebe za naknadnim utvrđivanjem bliskih kontakata u slučaju pojave bolesti COVID-19 obvezna je prijava korisnika prilikom ulaska u Knjižnicu.

Knjige se vraćaju u označenu kartonsku kutiju. Obvezna je karantena vraćene građe u trajanju od 24 do 72 sata, što može utjecati na dostupnost građe za posudbu. Nije dozvoljen pristup policama s knjigama.

U slučaju da se korisnik ne pridržava propisanih mjera i nakon što je upozoren, korisnik će biti zamoljen da napusti prostor Knjižnice.

Sve protuepidemijske mjere i upute redovito se objavljuju i osuvremenjuju na web stranici Knjižnice i korisnici su dužni pridržavati se svih objavljenih aktualnih mjera.

Obvezno je praćenje svih službenih obavijesti o protupandemijskim mjerama i postupanje u skladu s njima. U skladu s epidemiološkom situacijom moguće je uvođenje novih mjera ili promjena radnoga vremena Knjižnice te je potrebno redovito čitati Obavijesti o radu i uslugama Knjižnice.

Za sve dodatne informacije obratite nam se na e-mailOva e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i telefon 051/294-751.

Dragi korisnici,

Institute of Hospitality Vam nudi besplatno članstvo.

Institute of Hospitality je ponajviše namijenjen studentima, menadžerima te edukatorima.

Nude neograničen pristup informacijama, e-knjigama, audio-knjigama, e-časopisima te izvještajima iz područja ugostiteljstva i turizma što je u današnje vrijeme od iznimne važnosti.

Više o Institute of Hospitality i pogodnostima koje Vam registracija može donijeti saznajte u video edukaciji.  

Ukoliko se želite registrirati to možete napraviti u nekoliko jednostavnih koraka. Skenirajte QR kod i unesite slijedeće podatke Username: 230057504 i Password: achievement, nakon što ispunite obrazac dobiti ćete službeni mail od Institute of Hospitality o uspješnoj registraciji. Ukoliko imate kakvo pitanje slobodno nam se javite na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 

QR_IoH.png

Dragi korisnici,

Portal Turizam24 je pokrenuo novi turistički podcast. 

Zanimljivi i stručni gosti iz svijeta hotelijerstva, ekonomije, politike, ugostiteljstva, kulture, nautike i internet tehnologije iz tjedna u tjedan približit će Vam realnu situaciju na turističkom tržištu te s voditeljima Tanjom Tokić Vukušić i Josipom Sedlarom predstaviti očekivanja i prognoze što nas sve zajedno čeka u budućem razdobljima.

Bilo da ste privatni iznajmljivač, konobar, direktor hotela ili možda voditelj charter agencije, zasigurno ćete naći nešto za sebe unutar ovih zanimljivih gostovanja. 

 

 

 

Izašao je 2. broj volumena 26. časopisa Tourism and hospitality managment. Broj je dostupan on-line

U ovome broju možete pročitati slijedeće:

 

Članci

Waranpong Boonsiritomachai, Ploy Sud-On - Increasing Purchase Intention and Word-Of-Mouth through Hotel Brand Awareness

Fidel Martínez-Roget, Emilia Vázquez Rozas, Eddy A. Castillo-Montesdeoca - How Visitors’ Perceived Destination Ethics Impacts their Behavioural Intentions 

Wei Lee Chin, Mark P. Hampton - The Relationship between Destination Competitiveness and Residents’ Quality of Life: Lessons from Bali

Love O. Idahosa, Eromose E. Ebhuoma - Limitations to Sustainable Resource Management in the Global South: Evidence from the Accommodation Industry

Greg D. Simpson, Daminda P. Sumanapala, Nilakshi W.K. Galahitiyawe, David Newsome, Priyan Perera - Exploring Motivation, Satisfaction and Revisit Intention of Ecolodge Visitors

Ana Pinto Borges, Elvira Vieira, Sofia Gomes - The Evaluation of Municipal Tourist Tax Awareness: The Case of the City of Porto

Mariia Iamkovaia, Manuel Arcila, Filomena Cardoso Martins, Alfredo Izquierdo - Consciousness of Beach Tourists

Assumpció Huertas, Jan Gonzalo - The Role of Augmented Reality in Destination Branding

Tamás Iványi, Szilvia Bíró-Szigeti - Understanding Internal Connections of Music Festivals’ Experience Dimensions

 

Sažeci doktorskih disertacija

Lahorka Halmi - HARMONIZATION OF SUSTAINABILITY REPORTING SYSTEM IN THE HOTEL INDUSTRY 

Tomislav Korov - STRATEGIC MANAGEMENT MODEL OF THE RELIGIOUS TOURISM DESTINATION 

Jelena Dorčić - MODELLING INTENTIONS FOR ONLINE RESERVATIONS IN HOTEL INDUSTRY 

 

Rezencija knjige

Maša Trinajstić - Tourism Economics and Policy, Larry Dwyer, Peter Forsyth and Wayne Dwyer